fredag 21 december 2012

Julshoppat

Efter jobbet åkte jag och Tommas till torp, utan barnen. Tommas föräldrar kom hit och passade dem! Gott att komma iväg tidigt!
På torp var vi inte ensamma... shit vad folk! Hade flyt att få en parkering nära ;)
Shoppade ett par tröjor till Tommas, ett par till mig...
Fixade med ett antal julklappar. En jacka till mig!

Sedan gick vi in på Coop - massor med mat men även en del bra ha saker, julklappar m.m. =) Full korg och TUNG! Svårt att köra dem då!

Köpte en korv med bröd innan vi åkte hem - gott var så hungrig!
Träffade en del vi kände där inne!

Var hemma vid 17 igen.. packa in allt, jag åkte vidare till Göfab och fixade de sista där... julklappar och annat vi behövde.

Pizza köpte jag med hem som vi åt, Theo åt sådär.. men Tim smaskade i sig!!

Julkalender och godis... sedan somnade barnen gott!

Jag och Tommas har slagit in julklappar, plockat undan... betalt räkningar... en del måsten med andra ord!

Natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en