fredag 23 november 2012

Tacos

Blev en tidig morgon idag! Lämna barn och sedan vidare till jobbet. Idag har tiden bara försvunnit. Dagen gick så snabbt =O Plötsligt var klockan 13 och jag kunde gå hem =)
HELG!!

Tommas hämtade barnen efter lunch så dem små sov då jag kom hem. Barnen hade haft en bra dag... men Tim var trött då Tommas kom! Tommas har plockat en del hemma... härligt inför helgen!

När barnen vaknat så bar de av till affären för att handla hem och fylla frys, kyl, skåp m.m. Var ganska tomt nu! Men efter en del pengar fattigare så har vi massor med mat och annat bra och ha!
Köpte även ett par julblommor - KUNDE INTE LÅTA BLI! Efter besöket i affären gick vi in på Mali`s för att ta en fika. Dem bjöd på snittar, pepparkakor och kaffe idag =) Det visste vi inte så blev glatt överraskade! Mysigt att sitta ner och bara vara en stund!
Barnen var nöjda dem fick ju varsin festis ;)

Sedan hem och plocka in ALLT! Gjorde tacos till fredagsmys =P SÅ GOTT! Barnen åt också massor!
Tommas är iväg på domar uppdrag och mamma, Anders är här och håller mig sällskap =)
Snart TV mys... härliga fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en