måndag 26 november 2012

Pepparkaksbak

Efter jobbet så hämtade jag min syster. Vi gick först till Sportlife för att säga upp våra kort. Hon använder inte sitt då hon väntar barn och kommer inte göra på i alla fall ett halvår.
Jag har inte använt mitt kort på säkert 5 månader så jag känner inte för att betala massa pengar på något jag inte använder! Tränar gympa och sånt istället =)
Sportlife var inte min grej...

Men men sedan åkte vi till Brastad där vi hämtade upp Tommas och barnen. För att åka vidare hem ...
Här hemma blev de pepparkaksbak ... mysigt och givetvis julmusik!
Theo satt länge och bakade.. Tim var inte lika långvarig...
Då vi hade bakat klart så åt vi kvällsmat, mamma kom hit. Vi tog även några nybakade kakor var =) Gott och roligt hade vi!

Barnen sover, jag ska jobba lite, förbereda för i morn!
Kika på TV och ha det gott!


1 kommentar:

  1. Åh, pepparkaksbak! Det ska vi försöka få till nästa vecka. Så gott med hembakade :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en