söndag 25 november 2012

Mys söndag

Ännu en familjedag!

Började dagen med grötfrukost - mums!
Sedan åkte jag en snabb sväng på loppis i Brastad! Kom hem med ett par jeans till Tim... svårt med loppis tycker jag.. har så svårt för att rota och lyfta och leta... Knöligt och massa folk som väntar på sin tur! Men men

Sedan hem och fixa med lunch, ugnsstekt falukorv med mos =P GOTT!
Barnen sov en stund, jag och Tommas tittade på en film "PS I love you".

Har fixat med tvätten, diskat, och vikt sängkläder... Fått fram ljusstakar, lite tomtar. SÅ mysigt... Så kul då man sätter upp ljus i fönster och byter gardiner...nu har även grannen gjort det ;) Smittar av sig!

Nu har barnen ätit kvällsmat och ska göras klara för natten!

Simon kommer snart, Tv mys och äta lite gott!

Haft en underbar helg ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en