torsdag 15 november 2012

Hälsoträff

Idag jobbade jag sensent pass, men var iväg på hälsocoach möte på eftermiddagen. Alltid kul matt träffa dem andra för att få lite tips på vad man kan göra! Vi ger tips på aktiviteter man skulle kunna ha i kommunen!
Lite kaffe och massa prat! ;)

Men sedan åkte jag tillbaka till jobbet för att avsluta där...

När jag kom hem så var barnens farfar och farmor här och passade dem. De hade precis ätit kvällsmat... så de var dags att ta på pyjamas och fixa sig!
Tommas har varit på årsmöte med domarklubben... ätit på Rosvik.

Tim hade haft en bra dag på förskolan, vart på promenad. Theo har också varit på promenad men han hade även haft svårt att lyssna idag - INTE OK!

Då barnen hade lagt sig ... så åkte jag på möte så var Tommas föräldrar kvar här...
Hade möte i föreningen inför nästa år med lag osv...

Nu har vi plockat klart här hemma så nu blir det sängen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en