onsdag 3 oktober 2012

Tidig onsdag

Gott att jag idag kunde gå hem från jobbet vid 13.15... inte alls fel. Hämta barnen - få tid att prata lite med personalen där och se vad barnen gjort m.m. Hinner inte de på morgonen och oftast är det Tommas som hämtar... Så när jag är tidig passar jag på att kolla lite extra - veckans planering, matlista osv.. =)
Dem hade haft en bra dag...

Åkte hem och fixade mellis. Tommas kom hem efter halv fyra. Lek och mys...

Vi 18 tiden åkte jag till Brastad för att gå promenad med mamma och syster. Regnet ÖSTE ner .. men gott när de är gjort! EN liten runda i alla fall!

Nu blir de TV "nybyggarna" och ska även äta lite. Skriva lista på lite som ska handlas i morn efter jobbet... ska även skriva en lapp inför Ullareds resan på fredag! Mitt första besök på Ullared... vet inte vad jag ska förvänta mig riktigt.. ska åka dit med jobbet!


1 kommentar:


  1. Jag har en tävling i min blogg där du kan vinna steriliseringsbox från MAM. Kika gärna på dne om du vill

    http://www.sjubarnsmamma.com/2012/10/vinn-mams-steiliseringsbox.html#.UGrnDE0xrSg

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en