måndag 29 oktober 2012

Studiedag

Idag har jag varit i Strömstad på studiedag! Åkte buss från Brastad, alla från kommunen åkte i två bussar upp! Shit micke Gunnarsson var så grym! Han vill jag höra fler gånger!
Dock var inte eftermiddagen lika bra.. men men de gick bra ändå!
Minus med dagen var att vi fick en trist baguette till lunch... kaffe och fralla då vi kom dit vid 9... och kaffe och bulle på eftermiddagen. Dock var de lite dåligt planerat med serveringen... fanns ej kaffe... tog tid och så vidare.
Visst att vi var många men ändå!
Lång dag... var hemma vid 17.20..

Två glada gossar som mötte mig i dörren! LYCKA!!

Pusslat och fixat... plockat lite och givetvis tvättat!

Nu film!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en