torsdag 18 oktober 2012

Hipp hipp HURRA!

Idag fyller jag år.. de har firats mer eller mindre hela dagen!

Fika på jobbet, blommor av kollegorna på avdelningen, fina små skålar av en skift kollega, super bra att ha värmeljus i (har provat ikväll) :) Så fint och uppskattat! Bjöd även barnen på lite glass...

Idag hade vi fotografering på jobbet... de gick fint... gott att de är klart!

När jag åkte hem så fick jag först hämta barnen, då Tommas blev sen från jobbet. Hämtade även tårta för kvällens kalas. Pappa, Yvonne, min farmor och mina syskon har varit här... =) Mysigt och gott med fika!

Nu blir de soffan... kika på tv.

Tommas har varit på möte, och nu tränar har innebandy!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en