söndag 21 oktober 2012

Härliga söndag

Tommas kommer snart hem från sin innebandymatch (han har dömt på Orust).
Jag och barnen har gått poängpromenad nu på förmiddagen med mamma och Linus! Svåra frågor men fick ändå bra många rätt =) Idag fick jag bära Tim på ryggen - tungt men de funkade!
Dock mer än halvvägs så halkade Theo på berget och ramlade ner i en "damm". inte djup men trots stövlar och regnkläder så blev han genomvåt! Så nu har jag skurat stövlar .. och kläderna är i tvätten! Luktade inte gott! Urk!
En dusch hos mamma blev de innan vi skulle fika - våfflor, MUMS!
De hade gått super bra med barnen hos mamma över natten. Dem sov så gott - vaknade inte förrän halv åtta idag!

Nu har barnen sovit en stund, vi ska snart äta lite middag - pasta och köttfärssås!

Sedan blir de ett besök hos pappa och Yvonne.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en