söndag 16 september 2012

Söndag...

En lång och seg söndag...grå och tråkig.

Men men dagen började med en poängpromenad, super mysig sträcka och gott att komma ut i naturen. Tim åkte bak i en bärstol på Tommas rygg och Theo gick och kämpade på. Fick sitta på Anders axlar en bit på slutet då de var så brant uppför... Vi gick med Anders och mamma! Antal rätt behöver vi inte gå in på...
Tim slumrade till där han satt efter halva vägen ;)

Sedan hem och fixa lunch =P Lätt idag då vi hade kvar sedan igår. Sånt gillar vi! Barnen sov sedan en stund och vi grejade lite och bara slappade vid TV:en!
Har bytt gardiner i Theos rum och köket... och även vikt lakan! Putsa fönster får bli en annan dag och även fler gardiner ska bytas.

Eftermiddagen blev de lek med grannen C. Åt plättar och hade de mysigt. Tommas har dömt match ... Nu har barnen precis lagt sig så lite Tv tittande blir det nu. Simon är också här - KUL!


1 kommentar:

  1. Nu har jag dragit vinnaren till bärselen på min blogg.
    Kika in och se vem som vann, och passa gärna på att anmäla dig till min andra tävling också om du inte redan är med i den :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en