söndag 30 september 2012

Söndag kväll...

Har vart en toppen dag med gott väder... jag och barnen fick besök av Simon då Tommas åkte iväg för att döma fotboll - så vi tog oss lite fika ;)
Simon var här ca en timme, när han åkte hem så gick jag och barnen ut. Härligt med frisk luft..cyklade och grävde i sanden... plockade in några grejer till så får de komma ut till våren igen...
Men vad kallt de blev sista kvarten... då var de inte alls behagligt.

In och värma sig, äta kvällsmat. Mamma kom på besök - hon duschade barnen... även Linus och Anders kom en sväng.
Nu ligger barnen i sina sängar, Tommas har kommit hem från sin match i Bullaren.

Lite kvällsmat för oss och sedan kika på TV... hoppas inte min förkylning blir sämre... hinner inte vara sjuk nu!


1 kommentar:

  1. Åh, vad härligt att du ville fortsätta läsa min blogg, självklart så får du nya länken :D

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en