fredag 14 september 2012

Fredag

Idag var jag mellan, kunde kompa ut lite tidigare... Så jag och Tommas hämtade barnen tillsammans =) Mys... Dem satt och åt mellis då vi kom - och båda hade haft en toppen dag. Idag hade deras fröknar planering så dem var på annan avdelning mellan 8.30-13. De hade funkat så bra!
Handlade och vi åkte även en tur till vårdcentralen.

Väl hemma var de utelek, fick fixat med klipptid - äntligen! Så nästa vecka ska både jag och Tommas klippa oss!
Lite mat i magen innan Tommas åkte vid 17.15. Han dömer fotboll i Uddevalla, är väl hemma vid 22.30.

Jag och barnen har myst, lekt, tittat på bolibompa! Dem somnade precis... Hoppas Tim sover längre i morn morgon. Idag vaknade han då Tommas gick upp vid kvart i sex - INTE OK!

Ska ladda för barnkalas i morn...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en