lördag 29 september 2012

Det gör ont

Det gör så ont i mig när jag ser att du mår dåligt!
Vad kan jag göra, vill så gärna hjälpa dig upp!
Just nu är du långt ner och när du väl börjar resa dig så kommer de ett nytt slag i magen.
Tårarna rinner, ilskan kommer och går, finns det någon glädje?

Vi vill ha tillbaka dig, den personen vi känner igen som den glada och positiva, skämtsamma, roliga, allvarliga och busiga... Nu har de gått lång tid, vi finns många runt dig - DU ÄR INTE ENSAM!

Tillsammans kommer vi fixa detta, det kommer bli bra! Du kommer gå STARK ur detta... vägen är lång, krokig, kuperad - men DU fixar detta!
GE ALDRIG UPP!!

Älskar dig!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en