torsdag 27 september 2012

De där tråkiga som är ett måste...

Efter en heldag på jobbet så bar de hem mot Brastad vid 16, hämtade upp Tommas och Tim. Theo har vart hemma med farmor idag... och kommer även vara det i morn!
Han är pigg och glad och äter ju som sagt pencellin... den verkar ha hjälpt BRA!
Tim hade haft en bra dag på förskolan - Tema uppstart idag...spännande!

Tommas skulle på domar möte ikväll i Uddevalla och jag hade gympa tid i Brastad så min bror Simon och pappa kom hit för att passa barnen. De hade funkat fint och dem hade även hittat fram kaffe och kex ;) Så de var bara för mig svettig och dan att lägga två barn då jag kom hem från gympan... men dem somnade så gott båda två - trötta!

Tommas kom nyss hem - men packade väskan för att åka och träna innebandy! Så jag sover troligen när han kommer hem!

Nu är de dags för det där tråkiga i månaden - betala räkningar!


2 kommentarer:

  1. Nu är dom två lyckliga vinnarna dragna i Bambino tävlingen.
    Skynda dig in för att se om du är en av dom lyckliga! :)

    Passa också på att vara med i min andra tävling som jag har igång.
    http://vhdbrud.blogg.se/2012/september/tavla-om-en-valfri-tshirt-fran-houseofshirts.html

    kramar Madde.

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en