söndag 23 september 2012

Då var de söndag...

Kvällen i går var toppen. Super roligt kräftkalas med familjen och flera av grannarna på mammas gata ;) Hade stort tält i vändzonen... så mysigt! Var flera år sedan vi hade gemensamt kräftkalas - men nu var det dags igen!
Blev faktiskt till och med utgång för mig och Tommas. Vi åkte med Simon, Filip, Angelica och Denns till Lysekil. Blev Old Hous In ... Inte mitt ställe - men de var ok! En hel del folk ändå.. men typ ingen man känner! Kanske var bra, inte vet jag ;)
Angelica körde hem oss vid halv två... lagom tid!

Idag åt jag och Tommas frukost sedan gjorde vi oss klara för att gå poängpromenad i Rixö. Ringde och fick med oss mamma och Anders också! Blev en härlig runda men med ynka 9 rätt...
Något som slagit mig är: undra hur många som använder mobilen...??

Åkte sedan till mamma för att hämta hem våra stolar som vi hade med igår + dynor. Jag lämnade hem Tommas för att han skulle hinna göra sig klar till halv tolv. Han är iväg och dömer fotboll...
Jag hämtade hem barnen, dem ligger nu och vilar. Kan behövas lite vila så dem orkar leka hemma hos Isabel nu i eftermiddag med hennes gossar Alex och Lucas.
Theo och Tim har haft de bra hos farmor och farfar... nöjda barn jag fick med mig hem.

Nej, dags att fixa lite innan vi ska åka iväg...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en