söndag 19 augusti 2012

Vattenpalatset... inskolning

Idag på förmiddagen åkte vi till Vänersborg med mamma, Anders och Linus för att bada i vattenpalatset. Var där då det öppnade och idag var de lagom med folk =) Lite om ni frågar mig. Men de gjorde ingenting. Badade en massa men först var barnen tveksamma och spända. De gick bättre och bättre och dem tyckte de var kul!
Theo åkte långa vattenbanan med Linus... tror att Theo tyckte det var sådär... vi hade med fika som smakade bra efter en del bad.
Efter några timmar blev barnen trötta och vi åkte hem. Båda somnade direkt i bilen.... godingar.

När vi kom hem blev de utelek med grannen. Till middag idag blev de grillat kött - MUMS! Gick inte in förrän vid 18 tiden. Super gott väder. I morse och fram till ca 14 var de mulet men sedan kom solen och de blev blå himmel =)

Efter kvällsmat och mys somnade barnen gott i sina sängar!

Jag och Tommas har fixat lite hemma. Packat Tims ryggsäck för förskolan. Märkt lite kläder m.m. I morn börjar inskolningen för Tim - spännande. Jag ska ha dem tre första dagarna (Tomams ska då jobba vilket han tycker ska bli kul)... sedan tar Tommas resten. Så nu har jag tre dagars semester med barnen!


2 kommentarer:

  1. Spännande med inskolning. Kommer säkert att gå bra!

    SvaraRadera
  2. Va spännande med inskolning, kommer säkerligen gå toppen :)
    Är det värt att åka till Vänersborg en dag tror du? Vi har pratat om det men det har inte blivit av, ser ju väldigt roligt ut på bilderna.
    <3 kramar

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en