söndag 12 augusti 2012

Söndag

Dagen började med en härlig promenad runt Backa med mamma. Kändes gott efteråt, så välförtjänt blev de kaffe på mammas veranda efter promenaden =)
Anders grejar hemma, blir super fint!
Tommas gjorde ett ärende till Uddevalla för Anders, medan jag gick promenaden. Byggmax för att köpa mer brädor...

Åkte hem vid 12 och fixade lunch... blev simpelt idag, men de är gott det också! =)

Medan Tim sov så grejade vi ute i trädgården. Tog ner två buskar - så får de komma på nytt nästa år... och en buske jämnade vi till som en boll. Blev bra, men urs för sniglar som gömde sig under buskarna =S
Theo hjälpte till att bära grenar och köra skottkärran.

Nu är vi ute och leker, tillsammans med David och Christian. Om en stund blir de att gå in och kika på handbollsfinal och dricka lite kaffe för det känner jag att jag vill ha snart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en