torsdag 30 augusti 2012

Onsdag, torsdag

Igår var jag så trött när jag kom hem efter jobbet så jag orkade inte blogga...
Jobbade mellanpass, hem och träffa barnen en stund innan de blev en promenad med Angelica och Simon!. Barnen hade haft en bra dag på förskolan. Första långa dagen... dem var lite trötta på kvällen
Jag och syskonen gick till skogen och letade svamp. Hittade ett par tre liter kantareller =) Angelica fick med dem hem!
Mysig promenad bara vi tre!

Väl hemma var de soffan och göra så lite som möjligt.

Idag var de ett tidigt pass som gällde, väcka barnen i morse komma oss iväg strax efter kl 6... gick fint! Hämtade dem vid 14, Theo satt vid bordet och tittade i "sin" bok som vi gjort med bilder på familjen och nära släkten och Tim "sov" eller mornade sig kan vi säga... Dem hade haft en bra dag... mycket lek och skojigheter!

Ikväll kom mamma hit och pratade( lekte med barnen...dem somnade gott ... hoppas dem sover en stund i morn så vi inte behöver upp kl 6.
Tommas, Jim och Micke har suttit med regelfrågor inför helgens kurs... (innebandydomare). Jag har kikat på Lyxfällan och Plus. Hm de där bolaget FORA ska vi se över... Tommas har det...


1 kommentar:

  1. Mysigt med kantarellplockning :)
    Såg också på plus, vi har inte Fora som tur är för dom verkar ju i te mänskliga, suck.
    Skönt att det verkar gå så bra på fsk :)
    Kram <3

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en