onsdag 1 augusti 2012

Dagen lider mot sitt slut...

Hur fort kan dagar gå?
Hm, vad fick vi ut av dagen då... jo en super mysig förmiddag...

Eftermiddagen har vi vart hemma hos mamma och Anders. Klippt häck och buskar... men de måste skaffa en motorsåg så vi kan ta resten. För en del av häcken ska tas helt ner! Theo hjälpte till och bära och fixa =) Tim kollade läget på håll (gillar inte motorljudet från häcksaxen). Men när den var avstängd så kom även Tim för att bära! Mina små troll - SÅ GOA!
Blev kvällsmat innan vi åkte hem, på vägen hem åkte vi vägen om Tommas mamma och fick med oss två påsar med kantareller!! =P MUMS!

Tommas åkte direkt på fotbollsmatch då vi kom hem, han bara lämnade av oss kan man säga. Han skulle döma... en match han fick igår. Men han kommer nog snart hem, han är inte långt bort.

Jag och pojkarna har haft en go kväll, med lek, läst böcker... ätit frukt. Lugnt och typ ingen konflikt!
Nu sover dem så gott!

Dags att kolla runt på lite nya kläder till barnen. Både utekläder och innekläder... blir ju en del extra nu när båda ska gå heltid på förskolan...
Tänk att min lille Tim börjar förskolan nu den 20 aug. Men tror han kommer trivas lika gott som Theo.

Jag har i alla fall nu ikväll fått burit in en del saker i badrummet, ställt i skåpet osv ... har även invigt duschen =) Den funkar TOPPEN!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en