måndag 2 juli 2012

Måndag

Idag hade mitt arbetslag heldags planering, man kan också säga städ och fixa dag inför hösten!!
Mycket som ska tvättas, diskas, skuras, plockas... namnas m.m.
Men nu är det mesta gjort det sista gör vi under veckan!
Vi började redan tidigt i morse och slutade vid 13.30... då åkte jag till Hannevik (Tommas föräldrar). Idag hade dem Hanneviksdagen för seniorer =) Så de var ett 60 tal pensionärer hemma i deras trädgård. Mysigt och dem verkade nöjda, tur med vädret (inget regn), dock en del blåst, tyvärr!
Dem hade allsång, spelade bingo, fikade, lyssnade på musik och umgicks!

Jag och barnen åkte ju på kalas vid 14.30, men Tommas var kvar och hjälpte sina föräldrar. Han hade hand om musik och ljud m.m.
Hämtade honom då vi åkte hem från Lysekil. Fick med oss lite frukt och annat gott hem...

Åkte till mamma, där blev de kaffe och träffa Bosse och Karin innan dem åker hem igen. De åker hemåt i morn. Så Tommas ville ju också träffa dem innan. Vi passade på att duscha ;) Två trötta barn som knappt sovit idag. Theo var de väl ok med men Tim var sliten... Båda somnade gott då vi väl kom hem och vi fick lagt dem...

Anders har vart här och spacklat lite skarvar på väggarna idag... så i morn ska han greja mer... =) Tyvärr blir de en paus från torsdag denna vecka till tisdag vecka 29... då dem åker på semester nu... men men den veckan går väl fort som alla andra antar jag!

Jag och Tommas har kikat på Lotta på Liseberg... nu ska jag krypa till sängs - upp tidigt i morn igen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en