tisdag 12 juni 2012

Tisdag

Ja den här dagen kunde ju ha börjat bättre... HM

Som sagt vi satte ju in ny dörr till badrummet igår... imorse fick Tim tag på något och slog i dörren så flera jack ... =/ =( Inte roligt men såklart det händer oss! Tommas åkte till U-a och inhandlade en ny dörr...dock kommer vi inte sätta den på plats förrän det är klart!

Tommas och barnen har varit på Nordens Ark idag och besökt lantgården!! Dem hann ju inte med de sist! Även A, J och H var med och deras barn - KUL! Dem hade grillat till lunch!

Jag har jobbat tidigt pass... slutade 15 idag, då Tommas hämtade mig =) Blev en tur till mamma så jag fick duschat.

Tommas kommer väl snart hem han har varit i Uddevalla och dömt fotboll. Jag har haft mamma och Anders här på besök... grejat lite, fått upp nya lampor i hallen bland annat.

Barnen somnade gott vid halv åtta... så jag har haft en lugn egen kväll. MYS!


2 kommentarer:

  1. Vad tråkigt med dörren, och det känns ju så himla "typiskt" att det ska hända också :(

    SvaraRadera
  2. Våran bvc sköterska heter Kina. Men sen har vi Annika o Ingela i bland med!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en