tisdag 5 juni 2012

Det blev en lång dag

Trött då jag gick upp i morse. Loppet i Göteborg gick bra igår.. kom runt banan. Blev jag och Emma som åkte ner, de andra tre damerna fick förhinder i sista stund - synd!
Men de var spännande och mycket folk... är ju för en god sak - just geblod!

Är ni blodgivare? T

Tar tacksamt emot era tankar då jag starkt funderar på att bli det om jag får och kan!

Idag har jag jobbat sen sent... segt men har massa att göra på jobbet! Ett par av dem grejerna måste jag göra i morn så de är klart tills på torsdag!
Tiden räcker inte alltid till... =/

Tommas och barnen har varit på Nordens Ark idag med tre andra lediga föräldrar och deras barn! =) Haft bra väder och en heldag bland djuren! Hann tyvärr inte med lantgården så dit ska vi åka en dag - SNART! Vi har löst familjekort så nu ska vi åka dit flera gånger...
Det är ju så nära oss men de kostar en hel del att gå in.. så vi tjänar på familjekort... är man där tre gånger så har man gått plus ;)

Jag och Tommas kikade en film nu ikväll - men nu är vi trötta så sängen känns lockande!

Förresten - fler barn som är "rädda" för glassbilen...?
Theo gillar den inte.... och den har givetvis varit här ikväll...!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en