söndag 27 maj 2012

Massa utelek

Helt underbart då man kan spendera dagarna ute! =) Älskar det... dock vet jag inte om axlarna just nu tycker detsamma?? Något röda, men men!

Barnen har lekt, badat i pool... sprungit i vattenspridare.

Var på fotboll efter lunch - barnen sov en stund i vagnen, så jag kunde se på matchen ;) Killarna vann med 7-0 !!! Åkte direkt därifrån till Tommas föräldrar, där vi fick middag...och efterrätt! Mysigt och baren har haft de toppen ute. Trötta var vi då vi åkte hem vid 18 tiden - solen och värmen tar på en!
Köpte med lite kött att grilla - det var gott!

Barnen fick bada då vi kom hem - sedan somnade dem gott i sina sängar... Är dock varmt uppe men har öppet fönster så mycket de bara går... en fläkt som blåser... så det funkar... sedan får det räcka med påslakan, ingen täcke i!

Jag och Tommas har tittat på "mästarnas mästare" först de avsnittet som gick igår (vi spelade in det) och direkt efter såg vi dagen avsnitt! Gillar det programmet. Nu ska vi göra oss klara...dags att sova - Lång dag i morn på jobbet!


1 kommentar:

  1. Lycka till i tävlingen hos mig! :)
    http://www.sojkasframtid.se/tavling-vinn-megapaket-med-nappar/
    Kram!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en