tisdag 22 maj 2012

Hunnit med massa idag

Först jobbat tidigt pass, eller tidigt och tidigt. Slutade kl 15... Nu är allt förberett tills i morn med utställning och drop in m.m.
Tommas hämtade mig efter jobbet så vi åkte ner till stan för att handla lite. Jag köpte en tunika och två par skor... Toppen!

Sedan hem och då fick vi besök av Emma och hennes barn för lite lek! Jag skulle dock ivög och klippa mig så tyvärr blev de inte så mycket pratat idag.
Pengarna har rullat idag... både till det ena och det andra! Nu hålls det på med tjänster och annat på jobbet... en jobbig tid....men också spännande!

Haft lite utelek innan de var dags för grabbarna att duscha... mycket utelek resulterar i smutsiga barn. Men trötta och nöjda barn somnade gott i sina sängar!
Tommas har klippt gräset nu ikväll, fixat med massa tråk tvätt.

Tommas och barnen var idag i Lyse på lek/fika och musik stund... dem leker, lyssnar på musik och sjunger lite... barnen gillar det. Är några stycken som är där och hjälps åt. Musikleken är ju slut för den här terminen!

Har ni haft lika gott väder som oss idag? Dock blåst lite kallare men ändå vart toppen!

Grattis Peter och Paula till er dotter!

Nej, om man ska sova - blir en lång dag i morn med tema - avslutning osv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en