söndag 13 maj 2012

Denna blåst...

Varför kan de inte sluta blåsa... det hade vart så gott ute om bara vinden ville försvinna. Har vart ute i dag men man måste ta på sig ordentligt för de blåser kallt! =/
Man lurar sig på att solen skiner och det är blå himmel...

Men men alltid bra med frisk luft! =)

Blev ett super mysigt besök hos Isabel och hennes familj! Tack för idag!

Skippade att se på matchen i kväll (Linus lag). Jag lämnade av Tommas och sedan åkte jag för att handla hem det sista till grillningen. Mötte mamma och Anders där - dem hade nu kommit hem från Polen!
Sedan hem och barnen fick lite kvällsmat, sedan lek och bus. Simon kom... han var med barnen medan jag förberedde de sista med maten.

Lägga barnen - dem somnade direkt! Det kommer jag också göra nu då jag lägger mig!

Jag hämtade Tommas och Bea, väl hemma var det dags att äta - Simon hade grillat de sista!

Vi har sett på "mästarnas mästare", ny grupp nu och säkert tuff sådan. Ska bli kul att följa!


1 kommentar:

  1. Här har det blåst ordentligt i flera dagar med :( så tråkigt att det ska förstöra det annars så härliga vädret.

    Sv: Tack :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en