måndag 30 april 2012

Valborg...

Idag har jag jobbat mellan pass. Vi hade dock planering på min avdelning 8.30-13. Inte så många barn, lite mys och lov känsla var det.
Efter jobbet hämtade Tommas upp mig så vi fick handlat blöjor och lite annat. Även present till Christer (alkohol) och fixa med kort till Sofia (hon fick pengar).

Mysigt kalas hos familjen Hermansson, god mat och dryck... Tim och Theo röjde gärnet! Dem somnade gott då vi kom hem och gjort dem klara för natten.
Man blir lite smått svettig då man är hos andra och barnen röjer... det är ju inte anpassat till små barn liksom.. =S Men men det funka! Vill ju inte att dem ska göra sönder...

Nu blir de mys vid TV:en...


1 kommentar:

  1. Nu är tävlingen i samarbete med mykidoo avslutad.
    Kika in & se om det var du som vann ett hemligt paket!
    http://eemijji.blogg.se/2012/may/vinnaren-av-ett-hemligt-paket-ifran-mykidoo.html#comment

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en