torsdag 26 april 2012

Tack alla!

Idag var en sån dag som jag fick hämta Theo på förskolan, det händer inte ofta. Utan bara var tredje torsdag (då jag är tidig)... Så jag hade massa att fråga och titta på =) Dem hade gjort fina grejer... dem utgår från sångböcker som "ekorrn satt i granen", "prästens lilla kråka"... osv. Deras tema under våren (fortsättning från hösten). De hade även mätt barnen och satt upp ett snöre för varje barn... Sedan var de flera nya barn som jag inte träffat innan. Så det händer en del då man inte är där. Men i alla fall kul att jag fick hämta idag! Undra om det snart ska ha samtal? Har inte hört något ännu. Alltid kul att prata om sina barn, eller vad säger ni ;)


Nu har vi firat vår lillprins flera gånger om med massa GO fika och lek. TACK alla för fina presenter och att ni varit här hos oss på kalas!

Efter jobbet idag så hade vi kalas med några kompisar med sina barn. Marie-Louise var här med sina gossar och Jenny var här med sina två prinsar. Tyvärr fick Helena och Annika förhinder. Men hoppas vi kan ses snart igen!
Massa lek och bus har det varit!!
Fick bli ett inne kalas då det regnat större delen av dagen... men de gick fint det med. Nöjda barn och vuxna var det...

Efter 18 så kom Angelica och Dennis hit på fika. Vi åt upp resten smörgåstårta och tårta.... lite kaffe på det ;)

Idag fick Tim en bil, en bok, en lastbil och en skjorta. Theo fick en traktor.

TIM 1 ÅR:

- Har fyra tänder men tand 5 och 6 har precis visat sig(är som två taggar)
- Kryper snabbt dit han vill, är som en iller...
- Vilja av stål
- Äter det mesta, i stort sett allt ;)
- En glad och charmig kille
- Idag slog han rekord med att GÅ FLERA STEG ca 8 st + att han svängde om och gick tillbaka =) "STOLT MAMMA" (detta under barn kalaset, med flera vittnen)
- Gillar att leka ute i sanden och att gunga, gärna hänga efter storebror
- Vaknar mellan 5-6.15 (för tidigt om ni frågar mig)

Säkert massa mer att skriva men men...

Tommas ska iväg och träna nu, jag ska betala räkningar... =S Sedan slappa lite i soffan innan det är dags att sova!


3 kommentarer:

  1. Hej!
    Nu är äntligen vinnarna av påskäggsjakten offentliggjorda! :)

    http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/vinnare-av-paskaggsjakten.html#comment

    SvaraRadera
  2. Va roligt att läsa en "lista" om honom :) Skoj att han tagit en massa steg! Enya tog 4 igår sa Tobbe, jag missade det självklart! Hoppas vi kan ses snart! Kram

    SvaraRadera
  3. tips: vinn en somrig klocka! http://lindisen81.blogspot.se/2012/04/tavla-om-en-somrig-klocka.html

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en