söndag 22 april 2012

Finns inget dåligt väder...

Vi hade bestämt att jogga/promenera ikväll kl 19... dock öste regnet ner och de var inte lockande att ta sig ut... men jag och Emma trotsade vädret och tog en runda i spåret =) Känns bra nu efteråt! Men var genomvåta... fanns inte en torr fläck... kunde krama ur allt då man fått av sig det... skorna i torken... Men gott med en dusch och slappa i soffan. Ska lägga mig tidigt då jag är trött och i morn är det en stor dag för lillprinsen. Men innan vi ska fira honom så ska jag jobba ett tidigt pass. För ett år sedan så satt jag hemma hos mamma ... hade värkar från och till men som var regelbundna med 15 minuter emellan... Theo fick ju sova kvar och vi åkte hem vid 22... för att "sova"... vilket blev i två timmar innan vi åkte in ... tiden går alldeles för fort - detta känns ju som i går! Emma med familj besökte oss ett par timmar på eftermiddagen... lite kaffe och nybakta bullar blev det. Bakade bullar med mamma idag efter 12 =) Så även den här dagen har haft en hyffsat tajt schema... ;) Men men natti nu laddar vi för 1 års kalas!!