torsdag 15 mars 2012

Trevligt med lekdejt =)

Slutade ju tidigt idag =) NICE! Tommas hämtade mig efter jobbet och vi åkte då för att hämta Theo på förskolan!
Jag fick hämta =) händer inte varje dag så det var kul!
Han hade haft en bra dag... vart på promenad ... han är så duktig på att gå mammas store prins! Ätit sådär.. men men så är det ibland. Soppa är inte hans stora favvo..men han hade smakat!

Så när vi kom hem så fixade vi lite med kaffe och plockade lite innan Emma och hennes tre barn kom på besök! Fullt ös - trevligt att ses!
Lite frukt ...
Tommas och grannen David åkte iväg med våran bil vid 16 tiden, medan dem var iväg med bilen så var Davids son med mig. Det gick bra.. var första gången han var själv...Våran bil ska på service till i morn kväll...massa pengar som rullar iväg... "stor service"

Sedan åkte Emma och David var kvar en stund till så här har eftermiddagen gått i snabb takt.
Nu sover båda barnen gott, Tommas är på möte och efter de ska han träna innebandy. Jag ska ha de gott vid TV:en... sedan sova ;)



1 kommentar:

  1. Skönt och sluta tidigt :) här va ju alla förskolor stängda idag, ovanligt att ha Texas hemma en torsdag.
    Tobbe är också och tränar och barnen sover så jag ska lägga mig i soffan och njuta av tystnaden en stund också.
    Ser du på Revenge?
    Tråkigt att lägga massa pengar på service men det är ju bra i slutändan *försöker va positiv :))

    Sv: Nej det va verkligen inte givande, men men... hon fick en tandborste som hon blev så glad för så det var väl värt det.
    Ja vi ses mer än gärna!!!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en