torsdag 1 mars 2012

Torsdag - jobb

Ett mellanpass på jobbet...
En dag som har gått rätt fort. Då vi försöker bli av med alla konstiga baciller så försöker vi vara ute mycket... Idag har vi vart ute typ hela dagen =) Hela eftermiddagen, så mellis ute var uppskattat =)
Så nu är till och med jag väldigt trött.

I morn kommer väl kanske några tillbaka som vart sjuka... eller så tar dem även en dag hemma i morn och laddar inför nästa vecka ?? Vi får väl se.

Tankade på vägen hem... bara 14.81/ liter - DYRT! =O Rena rånet!!!

Hämtade Tommas och barnen och åkte sedan till pappa och hälsade på. Theo var hungrig så han fick flingor och yoghurt, Tim blev också sugen (äter vi så ska han också ha) - då fick han lite gröt. Vi andra drack kaffe och åt en god mazarin!
Lite lek och bus innan vi åkte hem för att göra oss klara för natten.

Tommas skjutsade sin syster ...då jag la barnen.

Tittat på Lyxfällan... fixat med tvätten...

Nu ska jag sova - tidig i morn på jobbet!!

Ännu en glad nyhet idag kära vänner - håller tummar och tår för att det går vägen! Är så glad för er skull!!



1 kommentar:

  1. Usch ja....Här i Norge är bensinen lika dyr.....14,99 kr/l kostade det idag. Men tankar man mellan 12 och 13 på måndagar så är bensinen billigare, för då sänker de priset med några ören per liter....

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en