söndag 18 mars 2012

Söndag..

Tommas har vart iväg typ hela dagen på dömning (innebandy). Först Grundsund och sedan Uddevalla - han och Jim. Han kommer hem nu när som...
Han fick dock slängt skräp innan han åkte..hade MYCKET som skulle till återvinningen...

Jag och barnen har varit hos mamma flera timmar idag, blev lunch och promenad... fika. Syster kom hem idag från London så hon och Dennis kom också vägen om mamma.
Barnen har haft en toppen dag, de har vart lugnt... dem har lekt... glada!

Jag och mamma tog med barnen en liten stund till lekplatsen...UPPSKATTAT! Men mamma kom ju på att hon behöver köpa hem lite spadar och hinkar så man kan göra lite sandkakor också ;)

Jag åkte hem vid 15 tiden... vi har haft lek och mys här hemma... byggt massa torn och båtar av klossar. Kört bilar och lagat mat på spisen =)

Barnen har badat - tror dem skvätte ner hela badrummet ??

Båda somnade gott efter 19...

Nu kom Tommas hem och vi ska slå oss ner i soffan.. kika på "Så ska det låta" och "Spårlöst" =)

I morn studiedag och föreläsning...



2 kommentarer:

  1. Låter som en mysig söndag :)
    Thi brukar också ha ett väldigt fuktigt badrum efter barnen badat :) önskar vi hade badkar.
    Hur har du/ni det på påsklovet? Tänkte om vi kanske kunde boka in något :)

    SvaraRadera
  2. Nu är vinnarna av kaktävlingen utsedda och publicerade i bloggen. Samtidigt har jag dragit igång ytterligare en tävling! Och under dagen kickar jag igång en makeuptävling med TRE vinnare!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en