onsdag 21 mars 2012

Onsdag

Tommas har vart i Uddevalla och gjort löptest inför dömningen (fotbollen)... verkar som det gick bra! Mamma och Anders var här tills jag kom hem från jobbet och det hade fungerat bra. Theo testar en del... hm...
Men läggningen på kvällen fungerar toppen just nu, hoppas det håller i sig!

Tommas som sagt har inte sovit mycket i natt eftersom han hämtade hem sina föräldrar, så vi ska snart sova. Men i alla fall Tommas och barnen var på musiklek i Brastad idag... länge sedan dem var där, hade inte varit så många men de var mysigt... Våra gossar gillar det! =)

Har ett par stycken jag känner som när som helst ska föda barn - spännande!



2 kommentarer:

  1. Hej på dig! Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en