lördag 17 mars 2012

Mysig lördag

På eftermiddagen var jag och barnen en tur till pappa och Yvonne. Mysigt då även tre av Yvonnes barn var där (den fjärde jobbade). min bror var där också.. så det var fullt hus! Kaffe och glasstårta bjöds det på!

Min syster är i London över helgen med sin pojkvän Dennis - mysigt för dem. Det var hennes födelsedagspresent från honom! Hoppas dem har de bra! Kommer hem i morn eftermiddag!

Efter besöket hos pappa åkte jag och barnen till mamma... lite lek och bus där. Kaffe stod jag över då jag redan druckit massa idag... =S
Åkte hem efter 18 då Tim var så trött...

Barnen sover och nu kom Tommas hem från dömningen. Lite Kina mat och mys =)

Skulle vart på 3 års kalas i morn men tyvärr har födelsedagsbarnet blivit krasslig.. =( Så de blir nästa söndag istället =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en