lördag 24 mars 2012

Massa kul planerat idag =)

Började dagen med en timmes promenad med mamma =)

Sedan var det dags för boll och lek med Theo i Brastad, jag och Tim uträttade några ärenden medan Tommas och Tim roade sig i sporthallen!
Tommas skulle döma fotboll vid 11 så jag löste av honom ... Tim tyckte de var super kul att krypa runt i sporthallen =)

Hem för lunch, två trötta barn. Tim åt men Theo var mest sur... (inte hans favvo mat).

Barnen sover, men Theo ska nu väckas...

Jag och Tim ska på 1 års kalas kl 15 =) Alex och Lukas har fyllt år!! Kul!! Måste bara slå in paketen först!
Tommas och Theo åker till mamma för lite utelek ... ska dit efter kalaset på våfflor - MYS!

Så idag är de fullt schema!!


3 kommentarer:

  1. Ett tag sedan jag kikade in. Fattar inte hur du hinner med allt med två små barn hemma. Du måste vara väldigt energisk!
    Kul att läsa iaf om er:)

    SvaraRadera
  2. Kul att du var med och tävlade på min blogg! En vinnare är nu publicerad på bloggen. Kolla och se om det var du. ;) Om inte kommer fler chanser att vinna fina vinster inom kort!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en