tisdag 20 mars 2012

Joggat

Ojoj.. är stolt över mig själv =)
Gick bra idag - är ju lite gott när vi är några stycken så blir man peppad att inte vara sämre ;) Men var trött jag blev ... vi joggar/ går snabbt om vart annat... passar mig bra nu i början... så småningom ska det nog ge resultat - HOPPAS JAG!
Är ju inte ett kilo att bära runt på... så man kan ju säga att jag rullat runt på vägarna i Brastad!

Men men ska nog göra Tommas sällskap, han sover redan. Han ska upp och köra inatt till Göteborg. Hämta sina föräldrar som landar vid 01 på Landvetter! Dem har nu vart i Thailand i tre veckor... tror dem längtar lite hem ... men men Tommas kommer vara trött i morn kan jag tro... då han är hemma vid 4... barnen vaknar ca 6... hmhm. Det går inte ihop...

Men de är inget kul på TV:en... så ska nog sova ...



4 kommentarer:

  1. sv: Det är det verkligen, nu slipper man inte vara lika orolig att glömma ta med sig en napp (även om det inte hänt) för nu vet jag att han klarar av att äta utan också

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Nu har jag presenterat vinnaren av presentkortet från Plastisock. Kom in och se om det var DU som vann :)

    Hoppas du har en underbar dag!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Nu är äntligen tävlingen tillsammans med me & i avslutad och en vinnare är dragen.
    Titta in och se om just du är den lyckliga vinnaren. :D

    Passa även på att kolla in mina andra tävlingar som är igång.

    http://vhdbrud.blogg.se/category/mina-tavlingar.html

    Kan även avslöja att det kommer att komma ännu ett till samarbete med me & i inom sin tid. ;)

    Kramar Madde.

    SvaraRadera
  4. Jag älskar att jogga/ intervall träna. Duktig du är som är igång :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en