onsdag 28 mars 2012

Härliga onsdag =)

Haft en bra arbetsdag, med positiv feedback =) De lever jag på länge, i alla fall några veckor!
Tommas hämtade mig vid 13 eftersom de går så dumt med buss just den tiden. Hem och fixa för besök av Theos "föräldragrupp". Helena med barn, Annika med barn och Jenny med barn - FULLT ÖS men ändå lugnt.... ;)
Då dem kom vi 14 så var vi ute i trädgården och lekte, super mysigt. Synd de blåste en del, men de var ändå ok. Annikas och Jennys yngsta barn är ju 4 månader, men de gick bra och vara ute en stund! Våra stora blivande 3 åringar gungade, grävde i sanden osv.
Vi var även inne och tog lite fika och massa lek och bus blev det!
Tyvärr var Theo på lite dåligt humör just denna eftermiddag, men men...

Tommas och Tim var på musiklek i Brastad idag på förmiddagen, Theo har vart på förskolan.

Nu ikväll blev de bad för barnen, sedan mat och sova. Theo somnade inte direkt, först gick han upp ett par gånger...sedan låg han och sjöng. Men nu är de tyst så han har somnat "sötisen"
Tim somnade med en gång!

Medan Tommas fixade med barnen och kvällsmat så gick jag en promenad, fick även joggat lite =) Känns bra!

Nu ska jag ta det lugnt vid TV:en...


1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en