fredag 30 mars 2012

Ensam fredag

Efter jobbet köpte jag med mig påskliljor att sätta i våra krukor på trappan, tre stycken. Blev så fint.. Hoppas dem trivs där och slår ut fint...

Fixat med tvätt... ont måste

Gick av bussen och gick till mamma efter jobbet då jag skulle hämta barnen där. Tommas skulle på disco (hjälper Linus klass där ikväll och han är då DJ) Jag och barnen har haft de mysigt med mat och Theo fik lite godis.
Pratade en stund med Malin - de var inte igår!! Hon ville beställa NewBody grejer.

Någon annan som vill beställa NewBody - super bra kvalitet i strumpor och underkläder. Gå in på deras hemsida och kika ;)
Det är min bror Linus som säljer då hans klass ska åka till Polen och Krakow på klassresa i maj.

Barnen somnade gott ikväll... jag har bara tagit det lungt. Lets Dance började ju ikväll. =)

Tommas och barnen har haft en mysig dag, plockat hem björkris, grejat ute (oljat altanen för andra gången...)
Jag och Theo påskpyntade förut - han tyckte de var super kul...

Grattis finaste Enya på din 1 års dag!



1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en