lördag 11 februari 2012

Vilken dag

Skönt att den är slut...

Idag är en sån dag då Theo inte lyssnar, gör massa saker som är fel och är väldigt tråkig mot Tim (puttar, biter osv). Inget som passar - allt ska det krigas om. =(
Allt detta gör också att jag känner mig som världens sämsta mamma... men nu hoppas vi att natten blir toppen och att vi alla vaknar pigga och glada i morn. =)

Vi har varit hos mamma en sväng, gått en promenad. Theo och Tommas var på boll och lek på förmiddagen...
Våran Tv knappt fyra år har pajat idag MORR =(!! Så vi har fått låna en av mamma som tur är så vi kan se på del två av melodifestivalen! Detta innebär att vi måste köpa en ny i veckan skulle jag tro...

VANLIGA turen!!

Tommas har dömt innebandy i Uddevalla nu på eftermiddagen ...

Nu blir de tv mys...

Grattis V och R till er son!!
Hm, många pojkar som föds nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en