tisdag 28 februari 2012

Ingen feber

Theo är nu frisk vill jag påstå... ser inga koppor som är vätskefyllda. Utan dem är torra och på några har även skorpor fallit av! Han är pigg och full av energi och de är inte jag... tur Tommas är föräldraledig och pigg =) Jag ringde mig sjuk idag då jag hade lite feber igår kväll. Är förkyld, en del snuva så skönt att bara kunna ligga i soffan... ingen feber idag. Inte än så länge i alla fall. Men ska även vara hemma i morn en extra dag så de inte blir något mer...
Är ju så många på jobbet som är krassliga - hoppas dessa baciller ger med sig nu. Våren är ju typ här och man kan vara ute och ha det gott!

Tim har inga prickar ännu, hoppas dem dyker upp snart. Hoppas ju att även han ska få det.. men som sagt de kan ta upp till ca 21 dagar innan det bryter ut =S
Han är också pigg, ingen feber. Lite hosta kvar - speciellt då han ska sova för natten...

Tim har nu börjat gå ut med möbler... idag släppte han även ett par gånger! =O
Min bebis är ingen bebis längre! Han "går" då man håller händerna också...

Nu ska jag slappa i soffan... Tommas och barnen är på lekplatsen i det underbara vädret....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en