söndag 26 februari 2012

7 år

Idag har jag och min älskade Tommas varit förlovade i 7 år =)


5 kommentarer:

  1. Tack snälla:)
    Hur var din helg?

    SvaraRadera
  2. Lycka till i tävlingen! :)
    http://www.sojkasframtid.se/tavling-i-samarbete-med-smafron-barnklader/#comment-9477

    SvaraRadera
  3. Hej tänkte bara tispa om att jag har en tävling där jag lottar ut 2 paket Tröstisar, det mjuka gossedjurplåstret, ett måste för alla småbarnsföräldrar och alla andra ur söta är dem:)
    Sen kör jag även andra tävlingar med fina priser så passa på att gå in och anmäl dig:)
    om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar vecka!!

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott! :)

    Ser att ni oxå hållt låda med förkyldningar och koppor.Vi har inte haft koppor ännu...
    Skönt att de börjar friskna till även hos er! Kram kram

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en