lördag 25 februari 2012

25 år

Grattis min älskade syster på din 25 års dag! Hoppas den blir toppen!
Nu har du flyttat ihop med Dennis och vi håller tummarna för er och att detta kommer bli bra! Hoppas kunna fira dig nästa helg... som det är nu blir det bara jag som går på kalas, kanske Theo om hans koppor torkat ut...

I går kväll var jag bjuden hem till Emma på lite spa kväll... super mysigt. FIxade fötterna, och ansiktet. Även händerna ... Mamma körde mig så ett par glas vin blev det till ost och kex ;)
Vi var fem tjejer - toppen mysigt TACK FÖR DET! Sånt man behöver för att ladda batterierna.

Idag på förmiddagen kom mamma hit och hjälpte mig sätta om mina blommor. Så nu är det gjort för i år. Brukar göra det varje vår omkring feb/mars. Nu är Tommas på fotbollsmatch i Lysekil. Han ska döma... Kommer hem vid 16. Tills dess ska jag ha fixat en del grejer... så som sallad, filen ... hmhm
Förbereda potatisgratängen. Ikväll får vi besök av våra goa grannar David och Menchi, se om vi kan sprida lite koppor till deras Christian! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en