torsdag 5 januari 2012

Torsdag

Ledig idag och vi har haft trevligt besök av Sofie med sina två godingar. Det var fullt ös... hann även med lite fika! ;)
Hon hittade hit på första försöket!

Nu sover barnen dem var så trötta, men hann få i dem lite lunch innan...
Så Tommas passar på att kika på tv.. och ja vi bara slappar!

Tommas tar med sig barnen till Sebbe sedan och har en liten lekträff där... Sebbes små prinsessor är lika gamla som våra små pluttar! Blir kul! Tommas lämnar mig hos mamma så länge!

Blir middag hos mamma i kväll vid ca 17... sedan kommer barnen vara kvar där inatt.
Sovmorgon i morn ;)

Jag och syster ska träna en stund ikväll men hon jobbar ju till 18 så de blir efter det!... Jag ska ta det lite lugnt då jag tagit bort stygnen idag...men gå på löpband och även jogga lite ska jag fixa ;)

Nej, ska fixa några saker innan vi ska åka så ...

Ha en fortsatt bra dag!!



2 kommentarer:

  1. Roligt med leksällskap :)

    Sv: TAAAACK! hihi bara jag sköter mig snyggt nu så kan säkert jobbet bli mitt :)
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Sv Tack för din stöttning!! <3 Jag är rätt övertygad nu faktiskt. Jag fixar det, såvida jag inte blir gravid igen, haha, men det ska jag inte bli ;)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en