tisdag 24 januari 2012

Tisdag

Idag har jag jobbat mellanpasset, blev bussen i morse till jobbet. Kommer ju lite tidigt men de får bli så och då vi är många på morgonen så känns de ok!
Vart ute och lekt i snön idag... härligt väder =) En av fördelarna med jobbet är ju att vi är ute varje dag! ;) Jag skulle inte fixa sitta vid ett kontor hela dagarna...

Tommas hämtade mig strax efter fyra då åkte vi till affären, jag köpte mig ett månadskort. Då jag kommer åka mycket buss nu under våren och jag tror vi tjänar på att ha det... istället för att fylla på med pengar på ett kort som jag gjort hittills!
Åkte sedan till pappa för att ha kalas för min bror. Han fyller på fredag men vi hade kalas idag med lite fika. Dock var Theo på skit trist humör så efter klockan sex packade vi oss in i bilen och for hem., Tråkigt när de är så, men men... TROTS! Tråkigt att tjata och bara säga nej nej nej... och höra massa gnäll och skrik... massa bus hela tiden... urk på det!

Tommas har varit i Lyse på musiklek idag med barnen. Första gången efter jul =) Men de hade varit SÅ MYCKET FOLK! Det kan faktiskt bli för många. Trångt!! Men visst är det kul att det är uppskattat. Men idag finns det ju också i Lysekil... men men de slår kanske inte lika högt... ?? Vad vet jag, jag har aldrig varit på det i Lysekil... så jag vet ju bara att det i Lyse är SUPER BRA!! =)

Barnen sover gott sedan någon timme tillbaka... nu ska jag ta mig en kopp te vid TV:en innan jag ska sova. Upp tidigt i morn och åka sex bussen till jobbet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en