söndag 22 januari 2012

Snö

En del snö är kvar... så vi har vart ute och åkt pulka =) Mysigt. Tim ser mest frågande ut men Theo gillar det!

Tommas och Theo var och handlade på förmiddagen, jag och Tim var hemma och hade de mysigt. Maten fixade vi snabbt idag då de bara var att koka potatis och värma de vi skulle ha till sås och köttbullar =)
Theo åt inte så mycket... får se om han är hungrigare sedan.

Jag har ont i mina axlar =S skottade ju snö igår... skoj bråkade även med Tommas.. vet inte vilket av de som ställde till detta. För jag vet att jag gjorde något med armen/axeln då jag skojade med Tommas... ?? men men är väl kanske otränad så att de är skottningen trots allt ?? =S

Nu blir de lite Tv och slappa medan barnen sover...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en