söndag 15 januari 2012

Seg

Idag har dagen rullat på.. blev film efter lunch en Maria Wern film...den var bra. Då den var slut vaknade Theo. Då var det fullt ös.
Tim sov dock en stund till.

En tur till affären för att handla lite...

Barnen har badat nu ikväll, förskola i morn. Simon och Bea har varit här och vi har spelat kort. Tittade inte på handbollen men hade på TV:en så vi kunde höra resultatet. Har ju ingen soffa att sitta i så de blir ju inte så skönt att sitta där och se på TV... Trångt på madrassen som ligger där...men lika???

Nu ska här plockas med disk... och lägga fram kläder för i morn. Även mina jobbar grejer ska göras redo. Måste också ha med grejer så jag kan gå en promenad med Angelica i morn efter jobbet.
På tal om det så ska jag kolla buss hem.

Natti på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en