måndag 9 januari 2012

Lite seg...

Idag började jag jobba 6.30 så de var att åka kl 6 till jobbet. Först skrapa rutor... En lugn dag inte så många barn, men i morn drar det igång på fullt allvar. Många barn och inskolningar!

Kul att träffa barn och föräldrar + kollegor igen!

Tommas har plockat och grejat en del hemma inför möbleringen... så nu har vi en del lådor som vi får ta hand om längre fram.

Nu ikväll har jag varit hos Emma på Perfect homeparty, mysigt och massa fina saker. Men de kostar en del också! =/

Har snöat en del sedan tre tiden... men nu verkar de övergå i regn så i morn är de säkert inte något kvar. Inte mycket i alla fall! Lite trist då barnen hade uppskattat lite vinterlek!
Jag och Theo var ute en stund förut innan jag skulle åka... MYS! Han tyckte de var skoj...

Nu blir de lite Tv innan de är dags att sova...



1 kommentar:

  1. ooh fy kl 6. då va ja sååå död.

    hur jobbar du nu? heltid? mannen din som är hemma nu då eller? =)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en