fredag 13 januari 2012

Lång dag... lider mot sitt slut

Jobbat sent idag så jag köpte med thai mat hem ;)
Gott och mysigt... Theo ville dock hellre ha smörgås.. jaja sötis. Tim smaskade i sig gröt!
Pappa kom på lite fika, han hade en vete krans med sig och vi fixade kaffet =) Mysigt och prata en stund...

Till de här med sofforna ... vi har ju alltså 70 dörrar (Gammalt hus). Man skulle kunna göra ett valv...men de tar massa tid och kostar de också... så tyvärr får vi se oss efter nåt annat... =( Annars skulle vi få en nästan ny soffa för ynka kronor...
Men i morn blir de ett besök till sitty möbler... Rea där - kan ju hoppas!

Så ikväll var de inte så kul att sitta på golvet och titta på tv... hårt och kallt... =/

Men nu är de dags att sova - ladda för i morn!

Förresten - tredje natten Theo sover i sin stora säng!! Han hade även somnat där bra på lunchen idag =)

Grattis Merete som fyller idag!!





1 kommentar:

  1. Har en ny tävling på min blogg! Kika in och ta chansen att vinna hemligt paket från My Kidoo!
    (Du får detta meddealnde för att du tidigare deltagit i en liknande tävling hos mig)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en