onsdag 11 januari 2012

Hallojja

Trött som en liten ...jag vet inte vad...

Efter en lång dag på jobbet så fick vi besök av en Folksam man. Pratat försäkringar... och fixat, han var super bra och trevlig! Barnen var hos mamma medan han var hos oss. Så man kan prata ostört.

Theo har haft en ok dag på förskolan. Han brukar aldrig vara ledsen då man lämnar - idag sprutade tårarna =( Men natten har varit kass... och han har drömt.. så han var nog trött. Men han hade lugnat sig snabbt, jag ringde och kollade läget och informerade om en grej som hände igår som han har drömt om inatt... stackars plutt!

Men men nu sover han gott i sin växa säng!! Provade ikväll att läsa en bok, sjunga några sånger... sedan säga godnatt och släcka lampan. Gick ut ur rummet, stängde dörren. Han kom upp två gånger och jag gick in med honom... men sedan har han legat kvar! Får se om de blir för hela natten...
Inatt sov han några timmar hos oss eftersom han var missnöjd.

Men men nu ska jag äta lite och sedan sova - upp före tuppen i morn...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en