onsdag 4 januari 2012

En award från Katta

Tack så mycket =) Så här fint skriver Katta om mig:
Veronica: En tjej jag umgicks mycket med på unga dar, en gamal bästis. Är en fin mamma till sina två pojkar , Theo och Tim. Vi umgås tyvärr inte idag, så det är roligt att följa hennes vardag genom bloggen.



(När man har fått den här utmärkelsen är det tänkt att man ska göra det här:
1. Klistra in awarden på din blogg
2. Tacka personen som gav dig awarden och länka till bloggen
3. Välj ut fem personer/bloggar som du vill ge awarden till
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!
Jag skickar denna award vidare till dessa 5 fina bloggare)

Agnes: En tjej som skriver om sin familj och deras äventyr. Bjuder läsarna på roliga tävlingar (barnkläder, barnartiklar, inredning osv). Delar med sig av sina fina bilder på sin underbara son Liam. En mys blogg...

"Tant Zita": En kär vän sedan vi var små och gick på lågstadiet. Umgick mycket förr och nu väntar hon sitt första barn. Dem har nyss byggt hus och förra året gifte hon sig. Hon ger tips på fina kläder, skor... frisyrer. Kul att följa deras väg nu då två ska bli tre

Nina: Har en mysig blogg där hon skriver om vardagen med sin familj och deras upptåg. Bjuder på massa bilder och ger tips och har även tävlingar. Vi har jämn gamla barn (hon har Theo och Freja)så de är extra kul att läsa vad dem gör och hur dem utvecklas.

Aina: Vi lärde känna varann då vi var i samma föräldragrupp på bvc. Jag med Theo och hon med sin William. Hon har även en yngre son som heter Vincent. Dem har flyttat till Norge och de är trist att inte kunna ses så som vi gjorde då dem bodde här. Men genom att hon bloggar så följer jag hennes vardag med sin fina familj!

Sofie: En av flera goa mammor som jag lärt känna via nätet och från början familjeliv. Hon har två barn: Texas och Enya - jämngamla med mina skruttar. Vi pratar dagligen via facebook och jag läser hennes blogg där hon delar med sig av bilder och roligheter som dem gör.

2 kommentarer:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en