måndag 23 januari 2012

Apt

Jobbat sent och avslutade dagen med APT... så nu är jag trött.
Tommas körde mig till jobbet och jag tog bussen hem. Skyndade till bussen, men den var sen så jag hade ju kunnat ta de lugnt och lyssnat klart på mötet. Gick ju därifrån då jag inte ville missa bussen! Men de vet man ju inte...

Nu är duschen klar och det är dags att mysa ner vid TV:en... ladda för en tuff dag i morn...

Theo var ledsen då vi lämnade honom på förskolan idag.. men de hade gått snabbt över. Han hade haft en bra dag med massa pulka åkning och ätit mycket mat, sovit gott =)
Tommas och Tim har haft de gott hemma...

På eftermiddagen fick dem besök av grannen så de blev lite lek här hemma för barnen =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en